Aquests últims dies, el CAP Anoia ha remodelat l’espai d’atenció a la ciutadania, situat a la planta baixa, per fer-lo més proper i àgil i per millorar la privacitat de les consultes. Els usuaris que arribin al centre es trobaran el taulell com a punt d’informació ràpida i quatre taules d’atenció personalitzada per a les consultes més llargues que requereixin una atenció individualitzada, alhora que se’n garanteix la confidencialitat.
L’actuació beneficiarà els usuaris i els professionals de l’equip d’atenció primària (EAP) Igualada Urbà, la recepció del punt d’atenció continuada (PAC) Anoia i tots els serveis que s’ofereixen a l’edifici. Yolanda Estany, referent d’atenció a la ciutadania de l’Igualada Urbà, explica que el canvi permet que «l’usuari sigui atès de manera més dirigida i, a la vegada, més ràpida i pel professional administratiu que li correspongui».
L’EAP Igualada Urbà de l’Institut Català de la Salut (ICS) a la Catalunya Central va ser un centre pioner a tot el país a potenciar l’atenció personalitzada fa més de deu anys. Aquesta remodelació ja estava prevista feia temps, però la pandèmia va obligar a ajornar-la.