Com escollir i difondre aquelles notícies que poden interessar la ciutadania? Com gestionar de forma correcta el dret a la intimitat i el dret a la informació? Quines eines de comunicació interna tenim al nostre abast? Quina és la millor manera d’expressar-se a les xarxes socials? Quin és el grau de responsabilitat dels professionals a l’hora de parlar en nom de la institució? Aquests han estat alguns dels temes tractats aquest matí en una jornada de formació centrada en l’àmbit de la comunicació, que ha reunit uns 120 professionals de l’ICS Catalunya Central.
Hi han participat professionals de medicina, infermeria, treball social, informàtica, farmàcia i personal de gestió i administració, que s’han format sobre la importància de la comunicació corporativa i els protocols establerts a l’ICS a partir de xerrades de diferents ponents i també de tallers pràctics on, per equips, han hagut d’escriure notícies, titulars o textos per a les xarxes socials, o dissenyar un cartell, entre d’altres.
Amb aquesta Jornada, que s’ha dut a terme durant tot el matí a U-Manresa, l’ICS Catalunya Central vol implicar els seus professionals en una millora dels circuits de comunicació, tant interns com externs, per tal d’informar de la manera més adequada i més ràpida possible els professionals mateixos i també la ciutadania.
La sessió formativa s’ha tancat amb una ponència per motivar els professionals a sortir de la seva ‘zona de confort’ i a enfocar la comunicació des de punts de vista innovadors.